Tuesday, 10 July 2007

发牢骚

今天我只有一堂课,是下午2pm 至4pm。
我因为了吃午餐而迟到大约十分钟,谁知当我踏进教室,
发现很多对眼睛望向我,还得我很不好意思,以为我的迟到影响到大家。
原来是教授要取消今天的课程,因为他有些事情需要处理。
气死我了!
我连椅子都未坐暖,就得归家。*叹息
所以。。。。。
教授啊教授,
以后要取消当天的课,请提早通知我们,
因为我住得很远!
谢谢

3 comments:

Anonymous said...

师父仔,虽然迟到是你的专利,可是别忘了早退也是教授的专利。所以,你是永远都无法将椅子坐暖的。。。

《徒弟仔》

Anonymous said...

walao..
everytime u also late one lah.. which class u come early one?
dont give any stupid reason la..
hehe...

wenhui said...

Hi Anonymous,
May I know who you are?
I have to do some corrections!
First of all, I did attend class on time and not only a day but all the time.
However, sometimes I overslept and end up went class late.