Wednesday, 5 November 2008

迟来的故事

距离我的毕业典礼也有3个多月了,但现在才post,因为之前写到一半就停止了。
今晚突然心血来潮,想把过去每完成的文章写起来,
所以不要惊奇如果突然发现8月份出现一则过去这几个月都没看过的文章。

其实我在那段时间也是有些了一些文章,但现在看回,不想登了。
因为已成历史了,而且我也不大能记得了,只记得印象比较深刻的毕业当天的事情而已。
再说,我曾经答应朋友要把毕业典礼的照片post上来,所以。。。我没有食言哦!

第二次的毕业典礼
http://w3nhu1.blogspot.com/2008/08/blog-post_15.html

5 comments:

kt said...

师父仔又从处江湖了??
我也来支持,顶!!!!
听说找到工作了对吧?
恭喜你,可是你没有跟我说 :(

Unknown said...

KT:
Not I don't want to tell you, is I haven't make my decision.
After everything has settled down, I will inform you.

kt said...

but now u already working in DELL leh,
dun tell me not yet the right time to inform me lo.... :(

Musha said...

Finally update oledi lo.. Haha.

wenhui said...

KT LOW: That message was sent on 6 Nov. That time I haven't settle down. On the 10, I already ANNOUNCED in my FB. Don't tell me you still don't know lor.

Musashi: Yaya, after x-months. Haha