Wednesday, 11 March 2009

工作

最近我觉得我工作上不是很顺利,而且做得也很不开心。
新的工作内容,新的同事(虽然还是呆在同一个部门,但从未和现任同事共处过),我什么也不懂。想问,大家都好像很忙似的。
结果只有我最空闲的,忙,也是忙之前手头上的工作。

虽然开会时提到我已经被编排一连串的工作, 但是从何开始,我真的不懂。而且我对我的同事所作的工作,一点概念也没有,关于我本身所得负责的,也不懂,我只知道他们说很急着要,但是要什么,我不懂。问,也好像没有问一样,简直是一头雾水。

6 comments:

Musha said...

Erm, maybe can ask in the meeting?
:P
Anyway, all the best!

Adam@ChoongWai said...

gambatte!! working is like this. work hard n work smart. cheers

kt said...

just do whatever u think that is right...

tudizai

ismeweiwei said...

never hesitate to ask around... then for sure can learn... jia you

Anonymous said...

Hi wenhui,

Working is independent one, if not sure anything just ask, sure sombody will help you dont worry :)

From NoName

Chin Wei Wen said...

I think you still have long way to go. Just remember to protect yourself.