Monday, 14 April 2008

头发记

最近洗头发变成我的困扰。
不知道从哪天开始,我就严重脱发,每一次洗头,一定会掉很多头发,
不只如此,当梳头发时,也掉了很多头发。
而且每次掉头发,不是一根一根,而是一撮一撮的掉,
我看了也觉得很恐怖。

现在头部也有一点秃头,而且头发还一直掉个不停。
这样掉法,我想在某年某月的某一天,我就可以当尼姑了。

(PS: 当我看回之前所写的生活篇,发觉到之前我也是写关于头发的文章。真巧!)

7 comments:

Anonymous said...

可能去理下发会好一点
我就是这样才去理发的
哈哈...

Anonymous said...

Hi Wen Hui,

Is me again, They are many causes make hair loss. But most of all is coz of the pressure

1 - Pressure, tension
2 - Straightening hair (This have shown in newspaper before).

Try relax, start to have good habit, like wake up ealier have some exercise,and consult doctor.. Hope you will be fine. Girl hair loss is nt a good thing.

From NoName

Anonymous said...

Don't be too stress. Lead a healthy life.

wenhui said...

致你应该知道我是谁-大小姐:

我真的不知道你是谁,但谢谢你的留言。

Anonymous said...

不会阿,昨天看你的头发还好好的。

wenhui said...

To Kuan,
我还不至于掉到连一根头发也没有。:S

Anonymous said...

Just one year plus you have forgotten I use to call you Da Xiao Jie?

Godness me...


Wei Wen